úterý 20. ledna 2009

Přípravy před vodjezdem

Kamarádi drazí, známí, kolemjdoucí a rodiní příslušníci,

jak jistě víte, odjíždím za dva tejdny do světa; ne sice kdovíjak daleko, ale přeci jen je to nečekaná vodluka. A právě, aby vám nebylo smutno a mohli ste být neustále v obraze, jak si vedu a čím se právě zabývám, zavedl sem si za tímto účelem tento blog.

Já vím, já vím; blogy jsou předpotopní médium, ale já sem holt takový staromódní a sentimentální tvor .. a tak;) Takže co tady všecko najdete? Zejména různé mé příhody, které si zaslouží více než jednořádkový popis na facebooku; různý zážitky, povedenosti a nezdary a hlavně v neposlední řadě zejména také .. fotky. Ano fotografie.

Takže neprohloupněte a občas sem jukněte, nebo si tendle blog zabookojte ňák nebo si stáhněte RSS feed, někde to tu je. Já se pokusím to tady aktualizovat a tak. A pište mi sem aji komentáře a bude to tu třeba takové veselé:) třeba mi aji napište hnedle, jak se vám to tu prozatím zamlouvá, žejo.

No a páč mi sem budete psát ty své komentáře, ujasněme si, co na blog nepatří:

- nahota: žádné odkazy či fotky obsahující mou osobní nahotu či mou osobu ve vyzývavé póze!

- vulgarismy: protože tendle blog bude číst i moje máma .. takže mami, prosímtě, nemluv mi tu sprostě, jó ?

:)
Tož tak :)
Mýša váš

3 komentáře: