neděle 8. února 2009

Den 1 – Deštivo, mlhavo a noc v cele

Tak sem dojel, kamarádi předrazí. Stálo mne o nemalého usílí a logistických dovedností, ale sem teda tu:)

Cesta z Brna do Vienny byla v pohodě, leč půlku sem musel prosedět na chodbě, páč lidi v kupéčkách spali v průměru tak jedna á 3 sedadla. Eště že sem táhl tu gigantickou tašku aninu, se na ní dobře sedělo :) pak sem si ale v břeclavi přesed, páč přidávali vagóny, tak sem jel do vídně s panem polákem jakýmsi. Měl sem ale v těle takový neklid, takový jak mívám v buse když dlouho cestuju, jak sebou musí člověk škubat porád. No teda nic moc. Do vídně sem si moc nepospal teda.

Ve vídni úpě zklamání, protože jak sem vystoupil a těšil se pravou nefalšovanou vídeňskou kávičku, tak sem se jí teda nedočkal. Vystoupím, du kamsik po schodech dolů, pak vyjdu na jakousik ulicu a koukám koukám a představte si, že to nádraží nemá žádný takový ten barák hlavní. Jako chápete, prostě normální nádraží sou koleje, že jo, a před tím velký barák kde se dá jako posedět nebo taky kupříkladu koupit lístky. No ale kulový tady prostě nic nebylo. Tak sem si sed do toho podchodu, jako zase to bylo řistý a žádný vágusové se tam nepohybovali, to se musí nechat – ale zase tam byla kosa jak v prdeli (promiň mami), bo průvan že?

No a tam sem teda takhle seděl hodinu a půl (na aniné gigantické tašce), přečet si kouset Zeměplochy a že už byl čas brzké snídaně, dal sem si jeden řízek. No ale vážení!!! Jakej řízek!!! To bylo pošušňáníčko to vám povím. Až je mi hanba říkat tomu řízek, jaká to byla šťavnatá, pepřová, kořeněná pecka! Jak řikam ani, klobouk dolů 8)

Ha to sem se rozepsal8)

Pak sem nased na přímák do Ljuby a to už šlo fajnově. Jel sem v kupéčku s dvěma slovincama a trochu pospával, tak sem ani moc nekoukal po cestě na ty hory na A .. týýýý ... Andy 8) No a pak se mi ještě v půlce cesty stala trapnost a to ta, že sem si tam uprd, no vostuda! Já teda nevim jistě jestli sem to byl já, ale zas kdo jinej, žejo? Ale oni dělali jakože nic, já taky a po chvíli sem nonšalantně pootevřel dvířka na chodbu. Mi přišlo, že takhle nějak by to vyřešila skupinka anglických džentlmenů 8)

Pak sem teda ve dvě vystoupil v Ljubě už. Chcalo a mlha, jak v prdeli (promiň mami), takže sem kolem města neviděl ještě ani kopeček. Ale věřím, že někde tam ty Andy sou 8) Jako první dojem nic moc, prostě okolí nádraží, žejo, to není nikde moc pěkný. Akorát ve Lvově jo, ale to jen proto že ten nádražovej barák lvovskej je pěknej a ten člověk stejně hnedka nevidí, no to je fuk.

Nechal sem těžký krámy na nádru v úschovně (zavazadlo se řekne ptrljaga 8) a du hledat hostel. No našel a vypadá teda fakt jak vězení – akorát, že je celej červenej, modrej, zelenej a veselej. A fakt dobrý, hodně příjemný, uvidíme teda jaká bude noc ještě. Ale sem mrtvej docela, tak bych to tip, že si i schrupnu.

Pochodil sem po městě sám. A nafotil nějaký fotky telefonem. Kvalitu vomluvte, bylo šeru. A Dýchlo na mě to město tak přívětivě, takový něco mezi Olomoucí (malý), Brnem (milý) a Práglem (úzký, hezký uličky). A teče tu prostředkem řeka Ljubljanica a je to fajn.

A teď zas sedím ve vězení (vona je to bývala věznice totiž, já to nevysvětlil, že?) a piju pivo a píšu tě, milý blogíčku. No ale pozor kamarádi: to pivo (Laško, čepováný, 2,3 EUR) je dobrý. Jakože ne, že by jen nebylo hnusný, vono je FAKT dobrý.

Myslím, že se mi tu bude líbit 8)

Haj hou, Mýša Vosamocený

sLOVEnija

Fotku rozklikněte, je tam celé album.

2 komentáře:

  1. já myslím, že Švejk byl asi trochu Slovinec, nebo aspoň sloNIvec, tak trochu slonyk, nebo jednoduše slonisko. blbost ňaka..
    nevím co tu mám psát, protože takovou legraci tady nemám, tak se těším to té LJUBljani asi... a na ty svalnaté exotické slovincy s velkým snědým poprsím, černýma kudrnatýma vlasama, velkými rty, svalnatým zadkem a velkým slonískem :) že jsou takoví,že???
    ale hezký to tam maj, no takový maleňkij, šarmantní a evidentně veselý, i když trochu mi to připomena to slzavý údolí..no ne?
    a co to je za barák, cos fotil asi desetkrát :) takový červenej nějaký..

    OdpovědětVymazat
  2. nějakej kostel nebo co. vypadá jako památka .)

    OdpovědětVymazat